3 października 2021
KÄRCHER Hala Cracovia

Zarezerwuj stoisko Strefa wystawcy

Targi śłubne w Krakowie

Już 23 stycznia 2022 w KÄRCHER Hala Cracovia odbędzie się największe wydarzenie branżowe w województwie!

Targi Młodej Pary to wyjątkowa przestrzeń spotkań z narzeczonymi, którzy właśnie tutaj poszukują swoich wymarzonych weselnych usługodawców. To idealny czas na rozmowę, zbieranie opinii oraz podpisywanie umów!

Targi ślubne to także czas networkingu. Współczesna branża ślubna nastawiona jest bowiem na współpracę. Jako organizator dbamy również o partnerskie relacje z naszymi wystawcami, oferując wsparcie we wszystkich targowo-sprzedażowych kwestii. Dzięki temu każda firma, niezależnie od wielkości czy specjalizacji, prezentuje swoje usługi w komfortowych warunkach, przyjaznej atmosferze i z najlepszym przygotowaniem!

TysiД…ce zainteresowanych

Tysiące zainteresowanych

Rozmowy na Р•С˜ywo
Rozmowy na żywo
Umowy targowe

Umowy targowe

Nowe relacje biznesowe
Nowe relacje biznesowe
Partnerska relacja z organizatorem
Partnerska relacja z organizatorem
Wsparcie sprzedaР•С˜owe
Wsparcie sprzedażowe
Dodatkowe promocje
Dodatkowe promocje
Lokalizacja

KÄRCHER Hala Cracovia

AL. MARSZAŁKA FERDINANDA FOCHA 40

Nowoczesne centrum kongresowe oferuje komfortowe warunki wystawiennicze, wsparcie techniczne podczas przygotowań oraz w dniu samej imprezy, a takż pełne bezpieczeństwo dzięki stałej kontroli pracowników obiektu.

Mapa stoisk - targi ślubne w Krakowie

Poprzednie edycje Targów Młodej Pary w Krakowie

Targi ślubne w Krakowie każdorazowo gromadzą tysiące zwiedzających. Wystawcy z całej Polski w jednym miejscu prezentują swoje najlepsze umiejętności i produkty. Zobacz relacje z poprzednich wydarzeń!

Pytania i odpowiedzi
  1. Kiedy zacząć przygotowania?

    Najlepszy czas na przygotowania zależy od wielu czynników — głównie od tego, co chcesz zaprezentować na swoim stoisku oraz w jaki sposób planujesz prezentację na Targach Ślubnych. Ważne, żeby rozpocząć je z wyprzedzeniem i nie odkładać tego na ostatnią chwilę. Tak naprawdę im wcześniej zaplanujesz organizację, tym lepiej. Na aranżacji stoiska warto skupić się jeszcze na etapie wstępnej koncepcji występu na targach. Twoja oferta będzie wyglądać jak najlepiej i na pewno o niczym nie zapomnisz.

    Czas jest Ci potrzebny przede wszystkim do przygotowania specjalnej targowej oferty oraz PORTFOLIO, które warto szykować na wiele miesięcy czy tygodni przed targami. Pracując na co dzień, świadcząc usługi czy produkując artykuły ślubne, myśl o przygotowaniu portfolio. Nie może zabraknąć dobrych materiałów reklamowych spójnych z identyfikacją wizualną Twojej marki. Aby wszystko było przygotowane, jak tego oczekujesz, zacznij przygotowania najwcześniej jak to możliwe. Zorganizujesz wszystko na czas, eliminując stres przed samym wydarzeniem.

  2. Co otrzymuję w składzie stoiska? Powierzchnia zabudowana czy niezabudowana — którą wybrać?

    Każde wydarzenie może mieć inne zasady budowy stoiska uzależnione od warunków i koncepcji organizowanego wydarzenia w Twoim mieście

    Jeżeli w ofercie będzie stoisko zabudowane możesz wybrać taką opcję i w jego składzie otrzymujesz zazwyczaj:

    • białą zabudowę oddzielającą Cię od sąsiadujących stoisk (wys. ok. 2,5 m)
    • napis na fryzie (podpis stoiska najczęściej nazwą swojej firmy + nr stoiska)
    • oświetlenie (dodatkowe oświetlenie w górnej części stoiska, najczęściej lampy halogenowe)
    • wykładzina (najczęściej kolor granatowy, grafitowy lub czerwony) o prąd 230 V
    • kosz na śmieci

    Jeżeli wybierasz powierzchnię niezabudowaną otrzymujesz: podłogę☺, czyli wolną powierzchnię do aranżacji wg własnego uznania. Być może masz pomysł na własne ścianki? A może chcesz, aby Twoja powierzchnia targowa była wolna od ścianek i barier? Wszystko zależy tylko od Ciebie.

    Zapytaj organizatora czy masz możliwość domówienia dodatków t.j. stół, krzesło, regał, lada, gablota i inne.

  3. Czego potrzebuję na swoim stoisku

    Z pewnością nie powinno zabraknąć Ciebie! — czyli dobrego sprzedawcy. Co więcej — osoby do pomocy na pewno będą miał swój wkład w zwiększeniu Twojej sprzedaży! Ile tych osób powinno wspierać Twoje działania? Ustal to odpowiednio do wielkości stoiska oraz oczekiwanej wielkości sprzedaży! Na twoim stoisku powinna znaleźć się dokumentacja Twoich dotychczasowych realizacji, czyli portfolio, zdjęcia, filmy, grafiki, prezentacja produktów, aktualna oferta, materiały reklamowe z danymi kontaktowymi lub wizytówki oraz wszystko to, czym możesz pozytywnie zaskoczyć odwiedzających.

  4. Jak mogę udekorować swoje stoisko? Na co mogę sobie pozwolić?

    Twoje stoisko to tak naprawdę Twoja inwencja twórcza. Pamiętaj o swoich sąsiadach. Twoja dekoracja nie może przeszkadzać ani nadużywać przestrzeni sąsiadującej firmy.

    Zachęcamy do przemyślenia aranżacji stoiska. Niezależnie od Twoich możliwości i zasobów artystycznych — warto zadbać o coś, co zwróci uwagę potencjalnych klientów — wyróżnij się i pozwól zapamiętać Twoim potencjalnym klientom, by w pierwszej kolejności zadzwonili właśnie do Ciebie. Zawsze możesz zwrócić się do organizatora o poradę czy pomoc. Zainspiruj się. Jeśli jesteś początkującym wystawcą — podejrzyj, jak robią to inni:

  5. Ile osób powinno być na stoisku?

    Jeśli będziesz sam na stoisku, prawdopodobnie nie wykorzystasz w pełni możliwości targów! Dlaczego? Twoje stoisko pozostanie wtedy bez opieki np. podczas Twojej przerwy. W tym czasie Twoją ofertę może pominąć kilku potencjalnych klientów. Im więcej osób poinformujesz o swojej ofercie, im więcej osób dowie się co wyjątkowego przygotowałeś właśnie dla nich — tym więcej umów podpiszesz. Właśnie dlatego warto zabrać ze sobą i dobrze przygotować swoich pomocników. Możesz nawet przydzielić im określone role. Najważniejsze, by znali ideę oraz ofertę Twojej firmy i potrafili o niej opowiedzieć. Szeroko omówiliśmy ten temat w poradniku sprzedażowym dostępnym w panelu wystawcy

  6. Jakie materiały reklamowe będą najlepsze?

    Najbardziej powszechną formą reklamy na targach są ulotki. Zwiedzający zbierają je i przeglądają w domu. Każda forma graficzna może świetnie reklamować Twoje usługi i produkty — szczególnie taka, która wyróżnia się i zachęca potencjalnego klienta do działania, np. kontaktu telefonicznego, napisania maila czy bezpośredniego zakupu. Postaraj się, aby materiały reklamowe tworzyły jedną całość i były spójne z Twoją ofertą. Powinny zawierać coś charakterystycznego, co zapadnie w pamięć potencjalnemu klientowi. Podczas rozmowy przy stoisku zaprezentuj swoją ofertę tak, by klient przeglądając Twoje materiały w domu, szybko skojarzył je z Waszą rozmową.

    Przygotuj swoje wizytówki. Targową formą reklamową przyciągającą klientów są kupony rabatowe lub vouchery. Zabierz swoje portfolio lub księgę zdjęć z realizacji, filmy czy nagrania.

    A czy wiesz, że ulotki rabatowe nie zawsze są dobrym rozwiązaniem?! Aż 3 odcinki video poradnika sprzedażowego poświęciliśmy ulotkom – możesz obejrzeć je tutaj

  7. Jakiej ilości materiałów reklamowych potrzebuję?

    Staraj się rozdawać maksymalną ilość materiałów, ale pamiętaj, by robić to z głową! Samo rozdawanie ulotek na stoisku nic o Tobie nie mówi. Na pewno zwiększysz szanse na wysoką sprzedaż, kiedy poświęcisz zwiedzającym choć chwilę i dopiero po krótkiej rozmowie wręczysz odpowiednie materiały. Chcesz wiedzieć więcej na ten temat? Zajrzyj tutaj

  8. Jak zbierać kontakty, tzw. leady?

    Przygotuj sobie listę kontaktową — z miejscem na imię, datę ślubu, adres mailowy, numer telefonu oraz to, co dla nowożeńców jest najważniejsze w kontekście Twojej oferty.

    Tuż po targach poświęć czas na napisanie maila do wszystkich zainteresowanych. Zapisane imiona uwzględnij w wiadomości. Narzeczeni poczują wtedy, że oferta jest skierowana specjalnie do nich. Podczas rozmowy na tarach spisuj notatki o preferencjach pary, dowiedz się, na czym im zależy i podkreśl w swojej ofercie, że właśnie to dla nich przygotowałeś! Poproś o informację zwrotną. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w przeciągu 2-3 dni — zadzwoń i upewnij się, że oferta dotarła do adresata. Nawet, jeśli para finalnie nie będzie zainteresowana — każde „nie” to bezcenna wiedza, która pomoże Ci wciąż się rozwijać.

  9. Jak zareklamować się przed targami?

    Wykorzystaj siłę mediów społecznościowych! Stwórz przyciągającą uwagę informację o udziale w targach i o specjalnej targowej ofercie. Poinformuj swoją grupę odbiorców na funpage’u, że będziesz na targach!

  10. Jak wyróżnić swoją ofertę?

    Przygotuj się do targów i dobrze poznaj ofertę konkurencji. Skup się na swoich najmocniejszych stronach, które wyraźnie akcentują wyjątkowość Twojej propozycji. Postaw na to, jest najlepsze dla Twoich klientów. Dobra oprawa, wystrój stoiska, atmosfera i miejsce, gdzie możesz swobodnie porozmawiać z klientem, mają również ogromne znaczenie. Słuchaj swojego klienta i staraj się go rozumieć. Dzięki temu zainteresujesz swoimi usługami więcej par młodych i będziesz mieć szanse spełnić ich marzenia. Obserwuj trendy w branży, spotkaj się z innymi wystawcami, wymień się doświadczeniami. Zainspiruj się do działania! :)

  11. Czy mogę zorganizować konkurs na swoim stoisku?

    Oczywiście. Pamiętaj jednak, że konkurs to coś innego niż loteria. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj: www.lexlege.pl/ustawa-o-grach-hazardowych/ Zastanów się, jakie korzyści powinien przynieść konkurs na stoisku oraz oceń potencjalne zagrożenia.

  12. Jak przygotować się do montażu stoiska?

    Nie ma czasu na eksperymenty w czasie instalacji stoiska. Wszystko dokładnie przygotuj przed planowaną datą targów. Zorganizuj sobie pomoc przy montażu, by trwało to jak najkrócej oraz byś tracił minimalną ilość energii na prace montażowe. Potrafisz zaprojektować stoisko tak by w dokładnie 60 min zainstalować się licząc od chwili wejścia na teren wydarzenia?

  13. Czy przysługuje mi darmowy parking?

    Tak, darmową wjazdówkę otrzymasz w Punkcie Wystawcy.

  14. Czy mogę dzielić z kimś stoisko?

    Oczywiście, warto skorzystać z możliwości wystąpienia na targach w partnerstwie! Może to być szczególnie istotne dla mniejszych, dopiero rozpoczynających działalność przedsiębiorstw. To nie tylko obniżenie kosztów uczestnictwa, ale także dodatkowe wsparcie podczas organizacji stoiska.

Media partnerskie