30 stycznia 2022
AMBEREXPO GDAŃSK

Zarezerwuj stoisko Strefa wystawcy

Targi ślubne w Gdańsku

Już niebawem spotykamy się na jesiennej edycji targów ślubnych w Gdańsku!

Targi Młodej Pary zamieniają AmberEXPO w przestrzeń ślubnych inspiracji, gdzie narzeczeni poszukują swoich idealnych weselnych usługodawców. To najlepszy czas na spotkania z parami młodymi, rozmowę, poznawanie ich oczekiwań oraz podpisywanie umów!

Nowoczesne podejście do tematu targów ślubnych pozwala nam skutecznie spełniać oczekiwania wystawców. Mieści się w nich — najwyższej jakości obsługa, korzystny program lojalnościowy, a także atrakcyjne harmonogramy poszczególnych wydarzeń przyciągające nowych zwiedzających.

Tysiące zainteresowanych

Tysiące zainteresowanych

Rozmowy na żywo
Rozmowy na żywo
Umowy targowe

Umowy targowe

Nowe relacje biznesowe
Nowe relacje biznesowe
Partnerska relacja z organizatorem
Partnerska relacja z organizatorem
Wsparcie sprzedażowe
Wsparcie sprzedażowe
Dodatkowe promocje
Dodatkowe promocje
Program lojalnościowy

Program lojalnościowy

Lokalizacja

AMBEREXPO

ul. Żaglowa 11

Nowoczesne centrum kongresowe oferuje komfortowe warunki wystawiennicze, wsparcie techniczne podczas przygotowań oraz w dniu samej imprezy, a także pełne bezpieczeństwo dzięki stałej kontroli pracowników obiektu.

Parking na terenie AMBEREXPO jest bezpłatny dla wystawców oraz zwiedzających.

Mapa stoisk - targi ślubne w Gdańsku

Poprzednie edycje Targów Młodej Pary w Gdańsku

Targi ślubne w Gdańsku każdorazowo gromadzą tysiące zwiedzających. Wystawcy z całej Polski w jednym miejscu prezentują swoje najlepsze umiejętności i produkty. Zobacz relacje z poprzednich wydarzeń!

Pytania i odpowiedzi
  1. Jaka jest najmniejsza powierzchnia stoiska, jaką mogę wynająć?

    Najmniejsza powierzchnia, jaką możesz wynająć, to 4 metry kwadratowe.

  2. Czy usługi dodatkowe mam w cenie?

    Udział w targach to nie tylko korzystanie z wykupionej powierzchni wystawienniczej. Oprócz tego masz możliwość wcześniejszego zareklamowania się na stronie organizatora oraz jego funpage’u. Dodatkowo większość usług dodatkowych otrzymujesz w specjalnej cenie dla wystawcy. (link do usług dodatkowych) W cenie stoiska masz również możliwość prezentacji scenicznej, występu w roli prelegenta, a przede wszystkim — wsparcie merytoryczne — czekamy na Twój telefon!

  3. Kiedy mogę przygotować stoisko? Kiedy mogę je sprzątnąć?

    Dzień przed targami wystawcy mają czas na przygotowanie swojego stoiska. Informacja o godzinach dnia montażowego wysyłana jest kilka dni przed targami, aby każdy mógł z wyprzedzeniem zaplanować sobie ten czas i jak najlepiej go wykorzystać. Pamiętaj, że wydarzenie rozpoczyna się w niedzielę o 10:00 i punktualnie o tej porze wszystko musi być gotowe. Targi trwają do 17:00 i zabronione jest wcześniejsze opuszczanie stanowiska. Sprzątanie można rozpocząć po wyjściu wszystkich gości, czyli po godzinie 17:00.

Media partnerskie