27 października
EXPO XXI Warszawa

Zarezerwuj stoisko Strefa wystawcy

Targi ślubne w Warszawie

Targi Młodej Pary to wyjątkowa przestrzeń spotkań z narzeczonymi, którzy właśnie tutaj poszukują swoich wymarzonych weselnych usługodawców. To idealny czas na rozmowę, wymianę doświadczeń oraz podpisywanie wstępnych umów!

Dbamy o partnerskie relacje z naszymi wystawcami, oferując wsparcie w każdej targowo-sprzedażowej kwestii. Dzięki temu każda firma, niezależnie od wielkości czy specjalizacji, prezentuje swoje usługi w komfortowych warunkach, przyjaznej atmosferze i z najlepszym przygotowaniem!

Największa frekwencja zwiedzających targi ślubne w Warszawie
Tysiące zainteresowanych
targi ślubne dają możliwość spotkania potencjalnych klientów
Rozmowy na żywo
W trakcie wydarzenia i po targach ślubnych podpisujemy korzystne umowy na ślub i wesele w Warszawie
Umowy targowe
cała branża ślubna w jednym miejscu podczas wydarzenia ślubnego w Warszawie
Nowe relacje biznesowe
Organizator targów ślubnych w Warszawie realnie pomaga przygotować się do targów
Partnerska relacja z organizatorem
Specjalista z ramienia Targów Młodej Pary służy wiedzą i doświadczeniem pozyskiwania klientów na ślub i wesele w Warszawie także po targach ślubnych
Wsparcie sprzedażowe
Na targach ślbnych w Warszawie podpisujemy korzystne umowy
Dodatkowe promocje
Program lojalnościowy dla wystaców targów ślubnych
Program lojalnościowy

Lokalizacja

EXPO XXI Warszawa
ul. Prądzyńskiego 12/14

Nowoczesne centrum kongresowe oferuje komfortowe warunki wystawiennicze, wsparcie techniczne podczas przygotowań oraz w dniu samej imprezy, a także pełne bezpieczeństwo dzięki stałej kontroli pracowników obiektu.

Każdemu wystawcy przysługuje jedno miejsce parkingowe podczas całej imprezy. Wejściówkę należy odebrać w punkcie obsługi wystawcy oraz zachować aż do ostatniego wyjazdu z parkingu po zakończeniu targów.

Mapa stoisk - targi ślubne w Warszawie

Poprzednie edycje

Targi ślubne w Warszawie każdorazowo gromadzą tysiące zwiedzających. Wystawcy z całej Polski w jednym miejscu prezentują swoje najlepsze umiejętności i produkty. Zobacz relacje z poprzednich wydarzeń!

Pytania i odpowiedzi

  1. Jaka jest najmniejsza powierzchnia stoiska, jaką mogę wynająć?

    Najmniejsza powierzchnia, jaką możesz wynająć, to 4 metry kwadratowe.

  2. Czy usługi dodatkowe mam w cenie?

    Udział w targach to nie tylko korzystanie z wykupionej powierzchni wystawienniczej. Oprócz tego masz możliwość wcześniejszego zareklamowania się na stronie organizatora oraz jego funpage’u. Dodatkowo większość usług dodatkowych otrzymujesz w specjalnej cenie dla wystawcy. (link do usług dodatkowych) W cenie stoiska masz również możliwość prezentacji scenicznej, występu w roli prelegenta, a przede wszystkim — wsparcie merytoryczne — czekamy na Twój telefon!

  3. Kiedy mogę przygotować stoisko? Kiedy mogę je sprzątnąć?

    Dzień przed targami wystawcy mają czas na przygotowanie swojego stoiska. Informacja o godzinach dnia montażowego wysyłana jest kilka dni przed targami, aby każdy mógł z wyprzedzeniem zaplanować sobie ten czas i jak najlepiej go wykorzystać. Pamiętaj, że wydarzenie rozpoczyna się w niedzielę o 10:00 i punktualnie o tej porze wszystko musi być gotowe. Targi trwają do 17:00 i zabronione jest wcześniejsze opuszczanie stanowiska. Sprzątanie można rozpocząć po wyjściu wszystkich gości, czyli po godzinie 17:00.

Media partnerskie