Ile kosztuje wystawienie się na targach ślubnych? – Targi Ślubne – Targi Młodej Pary

Ile kosztuje wystawienie się na targach ślubnych?

Cena. To często pierwsza rzecz, nad jaką zastanawiamy się jako usługodawcy, rozważając wystawienie się na targach ślubnych. Wiemy, że to inwestycja w promocję oraz rozwój marki, ale rozważamy, czy to dobry moment, czy przedsięwzięcie mieści się w naszym budżecie, czy nie zaskoczą nas ukryte opłaty. Rozwiejemy dziś wszelkie wątpliwości i rozbijemy koszt uczestnictwa w takim ślubnym evencie na czynniki pierwsze. 

Co dokładnie oznacza kupno stoiska?

Każdy organizator ma nieco inny system rezerwacji. W panelu wystawcy Targów Młodej Pary zaznaczamy wybrane miejsce na mapie hali, wybierając od razu określoną liczbę metrów. Kupujemy więc powierzchnię, na jakiej znajdować się będzie nasze docelowe stoisko. System od razu podaje nam cenę wybranej powierzchni. 

Na tym etapie możemy zdecydować, czy nasze stoisko ma być zabudowane, czy też nie. Należy przy tym pamiętać, że powierzchnia nieograniczona ściankami daje nam większe możliwości dowolnej aranżacji stoiska. Decydując się na zabudowę, nie musimy martwić się natomiast o przyłącze prądu, ponieważ jest ono już w cenie. 

Nowoczesne obiekty, w jakich organizowane są targi ślubne, oferują szereg udogodnień, dzięki którym nie musimy przywozić dużego sprzętu ze sobą. Na miejscu więc dostępne są lady, krzesła, wykładzina, przedłużacze czy gablotki. Warto zwrócić uwagę, czy coś z tego sprzętu nie jest wliczone w cenę zabudowy. 

Ale, ale, gdzie są konkrety? Ile kosztuje jeden metr kwadratowy powierzchni? Okazuje się, że wszystko zależne jest od miasta i obiektu, w jakim organizowane są targi. Generalnie ceny za metr kwadratowy powierzchni wystawienniczej mieszczą się w granicach 100 – 350 zł. Kupując stoisko z wyprzedzeniem, mamy nie tylko większy wybór miejsc, ale niejednokrotnie obowiązuje nas wyjątkowa oferta cenowa. 

Więcej o tym, jak wybrać dla siebie idealne stoisko, przeczytamy w poradniku dla wystawców targów ślubnych.

Wystawca targów slubnych przygotowuje swoje stoisko, rozkłada materiały i czeka na zwiedzających.

Ile kosztuje przygotowanie stoiska?

Gdy myślimy o przygotowaniu samego stoiska, zazwyczaj mamy przed oczami dekoracje i materiały promocyjne. By jak najdokładniej zaplanować targowy budżet, nie zapominajmy o kosztach (lub czasie) przeznaczonych na montaż i demontaż stoiska targowego. Istotną kwestią może okazać się transport materiałów. Czy możemy przywieźć je dużo wcześniej? Kiedy zaplanować transport powrotny? Ile osób zaangażować w te działania? Te szczegóły pozwolą oszacować zarówno czas, jak i koszty przygotowania stoiska. A co z jego aranżacją? Możemy zamówić projekt lub sami zaplanować coś, co najskuteczniej przyciągnie do nas rzesze zwiedzających. Pamiętajmy bowiem, że efektowne stoisko to spora część naszego sukcesu na targach ślubnych!

Obsługa na targach ślubnych — noclegi, dojazdy, wyżywienie

O jakich kosztach nie możemy zapomnieć? Planując wystawienie się na targach ślubnych, pamiętajmy o swoich pracownikach! Ile osób będzie na naszym stoisku? Ile osób będzie zajmować się jego przygotowaniem? Kto będzie obecny podczas demontażu? Odpowiedzi pozwolą wstępnie zliczyć nasze zasoby. Jeśli targi odbywają się w innym mieście, zaplanujmy optymalny dojazd czy noclegi. Pamiętajmy o uwzględnieniu w budżecie wyżywienia. Obecność dobrych sprzedawców na naszym stoisku to na pewno kwestia, na jakiej nie warto oszczędzać. To oni mają pierwszy kontakt z młodymi parami i mają decydujące znaczenie dla przekonania ich do naszej firmy.

Zwiedzający trzyma i przegląda gazetę z Warszawy.

Wystawienie się na targach ślubnych — reklama przed, w trakcie, po

Ostatnim punktem z naszej listy, choć nie mniej ważnym od pozostałych, jest budżet przeznaczony na reklamę. Może ona obejmować szereg działań. Przed targami ślubnymi warto zaprosić na wydarzenie naszą społeczność na Facebooku i Instagramie. Organizator Targów Młodej Pary wysyła każdemu wystawcy grafikę do wykorzystania w social mediach oraz podwójną wejściówkę, która może posłużyć jako nagroda w konkursie czy prezent dla najaktywniejszych fanów. Podczas targów także możemy aktywnie działać w social mediach — nagrywać relacje czy wrzucać zdjęcia ze stoiska. Takie fotografie posłużą nam również po targach ślubnych do budowania naszej społeczności. Jeśli planujemy inne konkursy — warto wziąć pod uwagę koszt nagród oraz obsługi uczestników. Czasem dobrym pomysłem jest uruchomienie płatnej reklamy w sieci, która powie wszystkim, że znajdą naszą unikatową ofertę na najbliższych targach ślubnych. A jak promować się na miejscu? Wszystko zależy od naszej wyobraźni. Mogą to być ulotki, torebki, długopisy, magnesy… Do gustu na pewno przypadnie zwiedzającym mała degustacja — lampka prosecco czy słodki poczęstunek. Możemy zaskoczyć czymś wyjątkowym wszystkich, którzy zdecydowali się zostawić swoje namiary. Pocztówka czy upominek będzie przypominać klientowi o naszej marce jeszcze długo po wydarzeniu!

Omówiliśmy główne filary budżetu wystawcy targów ślubnych. Coś jeszcze przychodzi Ci do głowy? Napisz do nas!