- 2023-02-13
- Posted by: tmpadm
- Category: Organizacja
Ślub i wesele to najszczęśliwy dzień w życiu młodej pary. Zostali małżeństwem, przysięgli sobie miłość i bycie razem na dobre i na złe, po czym pojechali na cudowną weselną zabawę. Nic dziwnego, że przygotowanie wesela jest długotrwałe, zawiera mnóstwo rzeczy do załatwienia i jest dość stresujące. Wiele osób uważa, że to zadanie trudne organizacyjnie, ponieważ jest coraz więcej usług weselnych i każdy usługodawca reklamuje swoją ofertę ślubną jako niezbędną i ciekawą. Dlatego coraz większą popularnością cieszy się wśród młodych par: wedding planner.
Organizacja wesela bez stresu – zaufaj wedding plannerowi
Organizacja wesela wymaga załatwienia wielu spraw, ustalenia mądrego i realnego w wykonaniu kalendarza przedślubnego. Nie każda para posiada wystarczająco dużo czasu, aby zająć się samodzielnie dopilnowaniem wszystkich przygotowań weselnych. Przygotowania weselne są stresujące. Często zdarza się, że usługodawcy zmieniają terminy lub jakość usług jest daleka od oczekiwanej. Wedding planner ma doświadczenie w takich sytuacjach i profesjonalnie wyszuka oraz zamówi usługi na najwyższym poziomie we wskazanym przez narzeczonych przedziale cenowym. Wedding planner to inaczej konsultant ślubny – osoba pośrednicząca między narzeczonymi, a usłgodawcami, człowiek do zadań specjalnych!
Kto powinien pomyśleć o zatrudnieniu wedding planera?
Zatrudnić wedding planera powinien każdy, kto nie lubi wyszukiwania usług, nie ma czasu dopilnować wszystkiego lub nie orientuje się w rynku ślubnym. Konsultant ślubny to znakomity wybór dla panny młodej, która nie bardzo wie, jakie są trendy w modzie ślubnej, jakie salony ślubne mają ciekawą i odpowiednią cenowo ofertę. Konsultant ślubny przypomni o wszystkich ważnych terminach, np.: o naukach przedmałżeńskich, konieczności uregulowania opłat za wybrane usługi. Wedding plananer to osoba, która odciąży narzeczonych i sprawi, że odzyskają oni spokój i radość z oczekiwania na zaślubiny.
W czym wyręczy nas profesjonalny wedding planer?
O wedding planerach, czyli konsultantach ślubnych mówi się, że są to osoby do zadań specjalnych. W końcu zaślubiny i wesele nie zdarzają się codziennie i są specjalnym wydarzeniem w życiu kochającej się pary. Wedding planer to łącznik między narzeczonymi a usługodawcami, ale także asystent, przypominajka, konsultant, to znaczy osoba, która ma doświadczenie w organizacji wesel i bez problemu znajduje rozwiązania oraz firmy odpowiadające wymaganiom młodej pary. Pomaga w rozwiązaniu organizacyjnych dylematów i problemów. Może przedstawić ciekawą koncepcję wesela, np.: stylu przyjęcia, stylizacji nowożeńców i wystroju sali weselnej.
Jak wybrać wedding planera?
Najlepszym źródłem informacji o usługach wedding planera w konkretnej lokalizacji, są osoby, które korzystały z tych usług, portale ślubne i oczywiście Targi Młodej Pary.
Wedding planer oszczędza przedślubnego stresu, pomaga zorientować się w rynku usług ślubnych, sprawia, że ślub jest podniosłym i szczęśliwym wydarzeniem. Pomaga młodej parze zaoszczędzić, ponieważ zna wszystkie triki sprzedawców i wie jak wynegocjować korzystne ceny usług ślubnych.